چگونه لباس مردانه خوبی انتخاب کنیم

چگونه لباس مردانه خوبی انتخاب کنیم

اگر می خواهید بدانید که چه نکاتی را در انتخاب لباس مردانه خوب باید رعایت کنید با ما همراه باشید تا در این مطلب از سایت هشتیا شما را راهنمایی کنیم.

اولین موردی که باید به آن توجه کنید سن شما می باشد. برای نمونه چنانچه یک نوجوان هستید حتما باید لباس‌های اسپرت و اسنیکرها و این چنینی را انتخاب نمایید. شاید شما از بازیگر معروفی الگو گرفته و طبق او لباس می پوشید. چون گوناگونی در لباس‌های اسپرت خیلی می باشد بنابراین برند و مارک به هیچ وجه اهمیت ندارد ولی برخی از شرکت‌های تولیدی لباس با یک برند ویژه مختص افراد نوجوان به تولید لباس، کلاه، و کفش‌ها می پردازند. بنابراین در ورت نوجوان بودن طبق مد روز لباس بپوشید.

پوشیدن جوراب با صندل

به هیج وجه این کار را انجام ندهید چرا که در تابستان پوشیدن جوراب با صندل واقعا خوشایند نیست و موجب بد شدن تیپ شما خواهد شد.

تمیز کردن همیشگی کفش‌هایتان

بسیاری از آقایان تمیزی کفش‌های خود را مهم نمی دانند. باید بدانید که کفش در ظاهر شما بسیار جلب توجه می کند و باید همیشه تمیز و براق باشد تا تیپ شما به خوبی دیده شود. بنابراین همیشه کفش و کتونی های خود را تمیز نمایید.

پوشیدن همیشگی یک جفت کفش و لباس

بیشتر آقایان دارای یک کمربند چرم مشکی و یک کمربند چرم قهوه‌ای می باشند که با لباس‌های گوناگون خود آن را ست می کنند. باید به این نکته توجه کنید که تنها داشتن یک دست لباس با یک جفت کفش مناسب نمی باشد چرا که مهمانی های متفاوت نیازمند لباس‌های گوناگونی می باشند و چنانچه شما فقط یک دست لباس داشته باشید به مشکل بر می خورید.

با کت و شلوار خود جوراب درستی بپوشید

این را بدانید که حتما جوراب‌های شما باید با لباس یا کت شلوار شما ست باشد اما اکثر اقایان آن را با کفش ست می کنند که اشتباه می باشد. برای نمونه چنانچه یک کت و شلوار سرمه‌ای با کفش مشکی می پوشید باید یم جوراب سرمه‌ای با آن ست کنید. اگر غیر از این باشد ظاهر شما غیر عادی خواهد شد.

کفش هایی با ظاهر خوب بپوشید

اگر می خواهید کفش هایتان ظاهر خوبی داشته باشند، یک کفش را مدام نپوشید و یک وز درمیان آن را عوض کنید. بنابراین کفش هایتان ماندگاری بهتری خواهند داشت. کفش های خود را همواره در جاکفشی بگذارید تا کمتر ضربه خورده و کثیف شوند.

ست کردن رنگ کمربند با رنگ کفش

شما می بایست با کفش قهوه ای کمربند قهوه‌ای و با کفش مشکی کمربند مشکی استفاده نمایید. همچنین اگر کفش شما ورنی است کمربند براق استفاده نمایید.

قد شلوار مختص به آقایان

اقایان دقت کنید که شلوارهای کوتاه نپوشید. بلندی شلوار شما باید تا روی کفش هایتان باشد اما نباید روی زمین هم کشیده شود.

پوشیدن کروات به همراه لباس آستین کوتاه

هنگامی که یک لباس آستین بلند می‌پوشید باید یک کروات نیز استفاده کنید تا ظاهر شیکی داشته و اعتماد به نفس بگیرید. اما با لباس آستین کوتاه کروات نزنید چرا که به هیچ وجه مناسب همدیگر نمی باشند و ظاهر شما را خراب می کند.

همیشه لباس خود را اتو کرده و لباس چروک نپوشید چراکه ظاهر شما را کهنه و قدیمی نشان می دهد.

به کار بردن رنگ‌های نامتناسب در لباس ها

از دیگر مشکلات معمول در لباس پوشیدن به کار بردن رنگ‌های ناسازگار می باشد. حتما بای لباسی بپوشید که رنگ آن به پوست شما بیاید.

پوشیدن شلوار راحتی در جاها و اماکن عمومی

شاید برای رفتن به باشگاه ورزشی از لباس راحتی استفاده کرده و قبل و بعد باشگاه آن را عوض نکنید. ولی باید بدانید که این کار اشتباه است و ظاهر شما را نامرتب خواهد کرد. پس از پوشیدن لباس ورزشی در اماکن عمومی خودداری نمایید.

به کار بردن رنگ های گوناگون

در تیپ خود حداکثر سه رنگ استفاده نمایید. چنانچه نمی توانید رنگ خوبی برای لباس خود انتخاب کنید به شما پیشنهاد می کنیم که از سایت هایی که ست کردن رنگ ها در لباس ها را توضیح داده اند کمک گرفته و بعد لباس خود را انتخاب نمایید.

دقت کنید که وجود لوگو بر روی لباس خوب نیست. بعضی از لباس‌ها مملو از لوگو‌ها و برچسب های متفاوتی می باشند. این اصلا در ظاهر لباس زیبایی نداشته و شبیه بیلبورد تبلیغات می باشد. اگر لباسی می خرید یا فقط یک لوگو داشته و یا بدون لوگو باشد تا ظاهر زیباتری برای شما به ارمغان بیاورد.

به کار بردن دو الگو برای لباس

دقت کنید که هرگز از لباس‌هایی با الگوهای راه راهی و یا خال خالی زیاد استفاده نکنید چراکه ظاهر نامناسبی خواهند داشت. سعی کنید تا حداکثر دو الگو را در کنار هم قرار دهید و یا فقط یک الگو استفاده کنید. برای نمونه پیرهن شما راه راه بوده و شلوار ساده بپوشید که ظاهر ایده آلی داشته باشید.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه