معرفی برترین برنامه های ریکاوری عکس و فیلم برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس

معرفی برترین برنامه های ریکاوری عکس و فیلم برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس

امروزه همه افراد در زندگی روزمره خود از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. بنابراین داده های زیاد و با اهمیتی را در این دستگاه‌های هوشمند نگهداری می کنند که در صورت لزوم از آن ها استفاده نمایند. در صورتی که این داده ها پاک شود خسارت بزرگی به آن ها وارد خواهد کرد. چنانچه اطلاعات گوشی هوشمند شما پاک شده است با ما همراه باشید تا در این مقاله از سایت هشتیا بهترین برنامه ریکاوری را به شما معرفی کنیم تا بتوانید داده های خود را بازیابی نمایید.

برنامه های ریکاوری عکس و فیلم

خیلی از برنامه های ریکاوری وجود دارند که با نصب و به کار بردن آن‌ها، می توانید اطلاعات پاک شده گوشی خود را بازیابی نمایید. این برنامه ها را در ادامه مقاله معرفی کرده و امکانات آن ها را توضیح خواهیم داد.

  • برنامه ریکاوری fone

این برنامه یکی از معروف ترین و قدرتمندترین برنامه های ریکاوری عکی ها محسوب می شود. شما با برنامه Dr.Fone قادر می باشید برای ریکاوری اطلاعات در دستگاه‌های هوشمند اندرویدی و آی او اس خود استفاده نمایید. این برنامه می تواند اطلاعات بسیاری نظیر عکس ها، فیلم ها، پیام‌ها، مخاطبین و موارد این چنینی را ریکاوری کند. این برنامه بسیار امن بوده و احتیاجی به نگرانی در این حیطه نخواهید داشت. از جمله خصوصیات بسیار خوب برنامه Dr.fone این می باشد که قادر است به راحتی پیام‌های واتس‌آپ را با تنها یک کلیک برگرداند و داده ها و پیام‌های صوتی شما را بازیابی کند.

  • برنامه ریکاوری عکس های برتر TenorShare UltData

از جمله برنامه های بسیار خوب ریکاوری برای اندروید که احتیاجی به روت کردن گوشی ندارد، برنامه TenorShare UltData است. این مختص به دستگاه های اندرویدی بوده و این امکان را برای کاربران فراهم می کند بدون احتیاج به روت کردن گوشی، داده های خود را ریکاوری کنند. برنامه UltData امکان ریکاوری انواع گوناگون فایل‌ها و مدارک، نظیر پیام‌های واتس‌اپ پاک شده‌، را دارد. جهت دسترسی به همه خصوصیات این نرم افزار، می بایست تا پردات درون برنامه ای داشته باشید.

  • برنامه ریکاوری عکس های EaseUS

در صورتی که به دنبال برنامه رایگان برای اندروید می باشید، از برنامه EaseUS استفاده نمایید. این برنامه می تواند در چندین مرحله ساده، اطلاعات لازم شما را ریکاوری کند و امکان برگرداندن پیام‌های حذف شده از تلگرام و واتس‌اپ را دارد. به کار بردن برنامه EaseUS خیلی راحت می باشد و اصلا سخت نیست. از جمله ویژگی های بسیار خوب این برنامه ، قابلیت دیدن محتوایی می باشد که قبل از شروع این کار، قصد ریکاوری آن ها را دارید.

  • برنامه ریکاوری PhoneRescue

در این قسمت، یکی دیگر از برترین برنامه های خوب ریکاوری را معرفی خواهیم کرد. برنامه PhoneRescue مناسب برای سیستم‌ عامل های اندروید و آی او اس اسن و محدودیتی جهت به کار بردن آن وجود ندارد. این اچ بدون احتیاج به روت کردن گوشی، می تواند قسمت بزرگی از اطلاعات را نظیر فیلم‌ها، عکس ها، فایل‌ها و موارد دیگر را ریکاوری نماید. با برنامه PhoneRescue، حتی در صورت نداشن رمز گوشی قابلیت باز کردن قفل گوشی و دسترسی به داده ها وجود دارد.

  • برنامه ریکاوری اطلاعات FoneLab

این برنامه می تواند بدون توجه به زمان سپری شده از پاک شدن اطلاعات یا چگونگی پاک شدن آن‌ها، داده ها را برای شما ریکاوری کند. برنامه FoneLab این اجازه را می دهد که حتی تاریخچه تماس‌ها و پیام‌های خود را هم ریکاوری نمایید. باید بدانید که تاریخ پاک شدن پیام‌ها می‌تواند در ریکاوری آن‌ها تأثیرگذار باشد و در صورتی که مدت بسیاری از پاک شدن آن‌ها سپری شده باشد، احتمالا ریکاوری نمی شوند. در هر صورت این برنامه خصوصیات گوناگونی دارد و جهت استفاده از آن احتیاجی به پرداخت هزینه وجود ندارد.

  • برنامه ریکاوری Video Recovery

این برنامه قوی ترین اپ ریکاوری فیلم می باشد و تنها جها ریکاوری فیلم ها کاربرد دارد. در صورتی که فیلم های شما پاک شده است برنامه Video Recovery را دانلود نمایید. این برنامه قابلیت ریکاوری فیلم ها را در هر فرمتی بدون احتیاج به روت کردن گوشی دارد. فقط باید بدانید که این برنامه سختی هایی در زمان استفاده از آن دارد.

  • برنامه ریکاوری عکس های FindMyPhoto

در صورتی که اطلاعات موبایل اندرویدی خود را از دست داده‌اید، نگران نباشید. با کمک برنامه FindMyPhoto قادر می باشید تا همه اطلاعات پاک شده خود را ریکاوری کنید. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده می باشد. اسکنر قدرتمند این نرم افزار می تواند همه عکس های پاک شده را ریکاوری کند و هیچ فایلی را جا نمی گذارد.

سخن پایانی

در صورتی که می خواهید اطلاعات پاک شده دستگاه های اندرویدی یا آیفون خود را ریکاوری نمایید، از نرم افزارها و برنامه های مفیدی که در این مقاله معرفی شده اند استفاده نمایید. شما می توانید یکی از این برنامه ها را جهت بازگرداندن اطلاعات پاک شده گوشی هوشمند خود به کار ببرید.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه