به روز رسانی جدید آیفون ۱۵ موجب دو برابر شدن عمر باتری خواهد شد

به روز رسانی جدید آیفون ۱۵ موجب دو برابر شدن عمر باتری خواهد شد

حدودا شش ماه بعد از ارائه گوشی آیفون 15 در بازار بزرگ‌ترین آپدیتی که شرکت اپل برای آن در نظر گرفته، اخیرا معرفی شده که در آن، باتری قادر است تا ۸۰ درصد ظرفیت خود را بعد از ۱۰۰۰ چرخه شارژ کامل حفظ نماید.

طبق بعضی از نسخه‌های جدید در وب‌سایت پشتیبانی شرکت اپل که با نظارت BGR صورت گرفته، باتری‌های آیفون ۱۵ قادر می باشند تا خیلی بیشتر از مدل‌های پیشین ماندگاری داشته باشند.

شرکت اپل بیان کرد که باتری‌های آیفون ۱۴ و پیش از آن قادر می باشند تا ۸۰ درصد ظرفیت نخستین خود را در ۵۰۰ چرخه شارژ کامل در وضعیت مطلوب حفظ کنند در حالی که باتری آیفون ۱۵ می تواند ۸۰ درصد ظرفیت خود را در ۱۰۰۰ چرخه شارژ حفظ نماید.

با اهمیت ترین موردی که می بایست بدانید این است که باتری آیفون ۱۵ در بهترین شرایط قادر است تا دو برابر چرخه شارژ آیفون ۱۴ ماندگاری داشته باشد. شرکت اپل چرخه شارژ را به عنوان مصرف مقدار باتری و نماینده 100 درصد ظرفیت باتری تعریف می‌کند. این کار را می‌توان در طول چند روز بر اساس زمانی که جهت تحویل انتخاب می‌کنید، انجام داد.

به علاوه چنانچه می خواهید تا عملکرد گوشی خود را دریابید قادر می باشید تا ظرفیت باتری را در منوی تنظیمات آیفون، در قسمت باتری، چک نمایید.

با توجه به این که سلامت باتری آیفون ۱۵ بهبود یافته، ولی شرکت اپل هنوز در مورد ان چیزی نگفته است.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه