مکان مناسب برای مبل چسترفیلد اداری

مکان مناسب برای مبل چسترفیلد اداری

خوب است بدانید که مبل چستر یا مبل چسترفیلد از انواع کاناپه و در گروه مبل های کلاسیک می باشد که معمولا روکش آن چرم مصنوعی و یا چرم طبیعی است. موارد استفاده از این مبل در مکان های مسکونی و مکان های اداری می باشد. با ما همراه باشید تا در این مقاله از سایت هشتیا در مورد نکات مهم در هنگام خرید و انتخاب این نوع مبل شما را راهنمایی کنیم.

آیا مبل چستر برای محیط اداری خوب است؟

چنانچه قصد دارید برای محیط اداری خود مبل چستر تهیه کنید حتما موارد بیان شده در ادامه این مقاله را مدنظر قرار دهید.

در نظر گرفتن مکانی مناسب و درخور

پیش از تهیه کردن مبل چستر و به کار بردن آن در چیدمان محیط اداری می بایست تا مکان مناسب برای قرار گرفتن آن را در اداره خود تعیین کنید. پیشنهاد ما این است که مکان قرار گرفتن مبل در نقطه کانونی باشد. خوب است بدانید که این نوع مبل را می توانید در اتاق نشیمن، دفتر کار، کتابخانه یا راهروی منتهی به اتاق انتظار استفاده نمایید.

اندازه گرفتن مبل و اتاق کار پیش از خرید

پیش از خرید مبلمان برای محیط اداری، می بایست تا اندازه گیری لازم را انجام دهید. این مورد از اهمیت خاصی برخوردار است. با فهمیدن اندازه های اتاق‌کار به راحتی می توانید تا مبل چسترفیلد موردنظر خود را انتخاب نمایید و بخرید.

به کار بردن میز مناسب

چنانچه تصمیم دارید این مبلمان را در محیط اداری جهت پذیرایی از مهمانان استفاده نمایید، می بایست تا در کنار مبلمان یک میز اداری عسلی کوچک و یا میز چای‌خوری خریداری نمایید.

میزان فضای بین مبل و دیوار

خوب است بدانید که فضای میان مبل چستر و دیوار نباید خیلی زیاد باشد. مبل را نزدیک به دیوار قرار دهید و چند تابلو زیبا و یا یک آینه بزرگ بالای آن بزنید تا این بخش از دفتر نقطه کانونی ادارع شما باشد. این حرکت برای محیط های کوچک اداری خیلی می باشد و موجب بهتر شدن فضا خواهد شد.

جداکردن محیط

مبل چستر جهت جداسازی دفترهایی که دارای پلان باز می باشند هم بسیار خوب است. در نتیجه چنانچه تصمیم دارید تا اتاق بزرگی را بدون در نظر گرفتن دیوار یا دیوارک اداری به دو محیط جدا تقسیم کنید، این نوع مبل به عنوان جداکننده موقت بسیار کاربردی می باشد.

مبدل کردن گوشه دفتر به محیطی راحت

کار دیگری که با این مبل می توانید انجام دهید قرار دادن آن در گوشه اتاق و درست کردن یک مکان راحت می باشد. با این کار یک محیط صمیمی در اتاق به وجود می آید که جهت صرف چای، کتاب خواندن یا استراحت کردن در زمان کار و در زمان های آزاد کاربردی می باشد. شما می توانید چندین کوسن نرم بر روی این مبلمان قرار دهید تا هم محیط را جذاب تر کند و هم محلی برای استراحت باشد.

دقت کردن به نورپردازی محیط

وجود روشنایی مناسب اصلی ترین فاکتور در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می رود. اگر در دفتر شما نور مناسب و کافی باشد، مبل چسترفیلدی شما چشم گیر تر خواهد شد. علاوه بر سیستم نورپردازی که تمام محیط را نورانی می کند از یک چراغ رومیزی مدرن یا آباژور پایه بلند هم استفاده نمایید. با این کار هم موجب گرمی محیط می شوید و هم دفتر شما جهت مطالعه یا کار کردن بسیار مناسب خواهد شد.

به کار بردن لوازم مناسب

چنانچه چندید کوسن یا بالش مناسب و فرش سنتی در کنار مبل چسترفیلد به کار ببرید، محیط دفتر کار شما زیباتر و لاکچری تر می شود. مورد با اهمیتی که درباره مبلمان چسترفیلد باید به آن اشاره کنیم این است که شما می توانید به آسانی آن را با هر سبک چیدمان و طراحی داخلی یعنی هم کلاسیک و هم مدرن و یا ترکیبی از آ ن ها هماهنگ نمایید.

مراقبت صحیح از مبلمان

با توجه به اینکه مبلمان چسترفیلد کلا پوششی از پارچه یا چرم دارد مراقبت از آن ها بسیار مهم است. مخصوصا اگر این مبلمان در محیطی شلوغ و پر از رفت و آمد به کار برده شود. در نتیجه شما می بایست تا همواره کوسن‌ها و میان لمسه‌های مبل را همیشه با جاروبرقی تمیز نمایید. چنانچه پارچه مبل جنسی از چرم دارد جهت پاک کردن آن اسپری مختص به چرم را تهیه نمایید و پس از تمیز کردن آن را با کمک نرم‌کننده، حتما نرم کنید تا چرم مبلمان دچار ترک نشود.

مبل چسترفیلد سبکی از سنتی و مدرنیته

همانگونه که پیش تر نیز گفتیم مبل چرمی چسترفیلد جذابیت خاص خود را دارد. این نوع مبلمان در صنعت طراحی داخلی دارای ترکیبی از سبک مدرنیته و سنتی می باشد. به علاوه این مبلمان کاربردی و لاکچری برای محیط های اداری جهت نشستن و مطالعه و صرف چای و … بسیار مناسب می باشد.

زمانی که می خواهید دکوراسیون دفتر خود را انتخاب نمایید باید در نظر داشته باشید که مبل جدید چسترفیلد هم راحت و سازگار با محیط است و هم جذابیت خاص خود را دارد. در نتیجه این مبلمان چه برای کارکنان اداره و چه برای مهمانان و ارباب‌رجوع گزینه بسیار مناسبی می باشد و می تواند محیط کاری شما را زیبا تر کند.

در حال حاضر چنانچه جهت خرید مبلمان اداری به فروشگاه های مبلمان بروید با تنوع بسیار بالا لوازم مختص به محیط های اداری روبرو خواهید شد که یکی از معروف ترین آن ها مبلمان چسترفیلد می باشد. ولی برای خرید این نوع مبل می بایست تا مواردی که در این مقاله بیان شد را مدنظر داشته باشید. با رعایت کردن این موارد می توانید چیدمان دفتر کار خود را بسیار زیبا انجام دهید. در حالت کلی اگر اتاق شما بزرگ‌تر و همچنین ارتفاع سقفش بیشتر باشد، این مبلمان در محیط بهتر به نظر خواهد آمد. ولی چنانچه محیط اداری شما کوچک تر است؛ نگران نباشید و مبل چستری را برگزینید که سایز آن از مقدار استاندارد اندکی کوچک‌تر باشد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه