همه چیز درباره فرق میان کانکس و خانه پیش ساخته

همه چیز درباره فرق میان کانکس و خانه پیش ساخته

خانه های پیش ساخته، از جمله خانه هایی می باشند که قسمت های اصلی آن ها در کمپانی ها تولید شده و پس از آن به مکان پروژه می روند و مونتاژ خواهند شد. این مدل خانه ها فواید بسیاری در مقایسه با خانه های سنتی دارند و از این جهت بسیار جذاب می باشند. در این مقاله از سایت هشتیا فرق کانکس با خانه پیش ساخته را بیان خواهیم کرد.

کانکس پیش ساخته

خوب است بدانید که کانکس های پیش ساخته بسیار جدید و کاربردی می باشند و گوناگونی بسیاری در طراحی دارند. این مدل سازه ها به علت فواید بسیار خیلی معروف شده اند.

کانکس های پیش ساخته کاربردهای گوناگونی نظیر مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، تفریحی و غیره دارند. مثلا کانکس های مسکونی بسیار مناسب کسانی است که می خواهند در محیط های طبیعی، ویلاهای پیش ساخته و یا خانه های موقت سکونت داشته باشند. کانکس های اداری هم جهت اقامت موقت یا همیشگی ادارات، شرکت‌ها و مغازه‌ها بسیار خوب می باشند.

مدل کانکس انتخابی بسته به احتیاجات، بودجه و شرایط شما دارد. پیش از انتخاب، می بایست تا خوبی ها و بدی های مدل های مختلف کانکس ها را بررسی نمایید.

خانه پیش ساخته

خانه پیش ساخته هم مدلی خانه جدید و کاربردی می باشد که قسمت های اصلی آن در کمپانی تولید شده و پس از آن به مکان پروژه رفته و مونتاژ خواهد شد. این مدل خانه ها فواید بسیاری در مقایسه با خانه های سنتی دارند و از این جهت بسیار جذاب می باشند.

خانه های پیش ساخته بسیار مناسب کسانی است که می خواهند در محیط های طبیعی، ویلاهای پیش ساخته و یا خانه های موقت سکونت داشته باشند. خانه های پیش ساخته اداری هم جهت اقامت موقت یا همیشگی ادارات، شرکت‌ها و مغازه‌ها بسیار خوب می باشند..

فرق میان کانکس پیش ساخته و خانه پیش ساخته

در بخش قبلی با خانه و کانکس پیش ساخته آشنا شدید. در این قسمت قرار است تا فرق میان این دو را بیان کنیم.

کانکس پیش ساخته و خانه پیش ساخته هر دو یک مدل از سازه جدید و کاربدی می باشند که قسمت های اصلی آن ها در کارخانه تولید شده و پس از آن به مکان پروژه رفته و مونتاژ خواهد شد. این دو شباهت های زیادی دارند ولی با وجود تفاوت هایشان کاربردهایشان هم متفاوت خواهد شد.

بعضی از فرق های اصلی میان کانکس پیش ساخته و خانه پیش ساخته در ادامه بیان شده اند:

سایز و اندازه: کانکس ها اصولا اندازه های کوچک‌تری در مقایسه با خانه های پیش ساخته دارند. خانه های پیش ساخته اندازه های بزرگ‌تر داشته و گوناگونی بیشتری هم دارند.

امکان حمل و نقل: کانکس ها اصولا امکان حمل و نقل راحت تر و سریع‌تری در مقایسه با خانه های پیش ساخته دارند. حمل و نقل خانه های پیش ساخته سخت تر بوده و هزینه بیشتری نیاز خواهد داشت.

استحکام: خانه های پیش ساخته اصولا استحکام بالاتری در مقایسه با کانکس ها در مقابل وضعیت های آب و هوایی بد و بلایای طبیعی دارند.

خصوصیات رفاهی: خانه های پیش ساخته اصولا امکانات رفاهی بیشتری در مقایسه با کانکس ها دارند. کانکس ها اصولا جهت سکونت موقت و خانه های پیش ساخته جهت سکونت همیشگی بهتر می باشند.

قیمت و هزینه: مدل های مختلف کانکس اصولا ارزان تر از خانه های پیش ساخته می باشند.

شما می توانید کانکس و یا خانه پیش ساخته مدنظر خود را با توجه به بودجه و وضعیت خود انتخاب نمایید. در صورتی که مکان سکونت موقت، با قیمت کم و امکان حمل راحت تر را می خواهید، کانکس پیش ساخته بخرید. در مقابل چنانچه مکان سکونت همیشگی، با امکانات رفاهی کامل و استقامت زیاد می خواهید، خانه پیش ساخته تهیه و خریداری کنید.

مدل های مختلف کانکس و خانه های پیش ساخته

  • کانکس های قابل سکونت: این کانکس ها جهت سکونت در فضا های طبیعی، ویلاهای پیش ساخته و خانه های موقت مناسب می باشند.
  • کانکس های مختص به ادارات: این کانکس ها جهت استقرار موقت یا همیشگی ادارات، شرکت‌ها و مغازه‌ها مناسب می‌باشند.
  • کانکس های مختص به تجارت: این کانکس ها جهت به را انداختن کسب و کار با خرج کم و مدت کوتاه مناسب می باشند.
  • کانکس های مختص به صنعت: این کانکس ها جهت استقرار کارگران، انبار موجودی کالا، مکان نگهداری تجهیزات و ماشین آلات مناسب می باشند.
  • کانکس های مخصوص تفریح: این کانکس ها جهت اقامت در فضاهای طبیعی، سفر و تفریح مناسب می باشند.
  • منازل پیش ساخته: این خانه ها جهت سکونت همیشگی با امکانات رفاهی کامل مناسب می باشند.
  • خانه های ویلایی: این خانه ها جهت تولید ویلا در فضاهای طبیعی مناسب می باشند.
  • خانه های مختص به ادارات و تجارت: این خانه ها جهت تولید اداره ها، شرکت‌ها، مغازه‌ها و دیگر مکان های تجاری مناسب می باشند.
  • خانه های مختص به صنعت: این خانه ها جهت تولید کارخانه، انبار و دیگر مکان های صنعتی مناسب هستند.
امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه