شروط لازم جهت تحصیل در سنگاپور

شروط لازم جهت تحصیل در سنگاپور

خوب است بدانید که سنگاپور از کشورهای مسلمان و در حال رشد جهان می باشد که در تمامی زمینه ها مخصوصا در حیطه فناوری پیشرفت بسیاری داشته است. بنابراین افراد بسیاری علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های با اعتبار سنگاپور می باشند. تحصیل در سنگاپور شروط مخصوصی دارد که لازم دانستیم تا در این مقاله از سایت هشتیا به آن اشاره کنیم.

تحصیل کردن در سنگاپور

شما با تحصیل در این کشور قادر می باشید تا شغل مناسبی را نیز بیابید. در حقیقت این کشور امتیازهای بسیاری جهت تحصیلات داشته و از جمله با اهمیت ترین آن ها هزینه کم تحصیلی می باشد.

به علاوه زبان رسمی مردم این کشور انگلیسی می باشد و دارای چندین دانشگاه با اعتبار است که جهت تحصیل در آن می بایست از این دانشگاه ها استفاده نمایید. در بیشتر این دانشگاه ها تسلط به زبان انگلیسی واجب است. در بین ۳۴ دانشگاه این کشور تعداد ۶ دانشگاه دولتی می باشند و قادر می باشید تا با مخارج خیلی کم در آن ها به تحصیل بپردازید.

کیفیت آموزشی دانشگاه‌های سنگاپور

باید بدانید که کیفیت آموزشی در دانشگاه های سنگاپور هم در سطح مناسبی می باشد. این کشور هم سطح آمریکا و انگلستان بوده و دارای امتیازهای بسیاری می باشد. قبلا نیز گفتیم که هزینه های تحصیلی در این کشور مناسب و پایین می باشند.

تحصیل در مدارس سنگاپور

جهت ورود به مدارس سنگاپور می بایست تا یک آزمون ورودی به زیان انگلیسی بدهید. برای این مدارس می بایست ویزای تحصیلی هم بگیرید. جهت تحصیل باید یا شهروند این کشور بوده و یا والدین شما در آن جا سکونت داشته باشند

تحصیل در مقطع کارشناسی

باید بدانید که در مقطع کارشناسی هم قادر می باشید تا در رشته های تحصیلی گوناگونی پذیرفته شوید. جهت تحصیل در دانشگاه های این‌ کشور می بایست نخست به دانشگاه نامه بفرستید و پس از تایید دانشگاه هم ویزا بگیرید. در ادامه شروط تحصیل در این کشور را نیز بیان کرده ایم.

جهت تحصیل در سنگاپور می بایست تا زبان انگلیسی را بلد باشید. داشتن همچنین باید مدرک آیلتس و تافل داشته باشید. شما قادر می باشید در مقاطع تحصیلی دیگری نظیر ارشد و دکتری هم ادامه تحصیل دهید.

همچنین تحصیل در رشته پزشکی دارای امتیازهای بسیاری می باشد و شما قادر می باشید تا از فواید این رشته تحصیلی استفاده نمایید. رشته های پزشکی و دندان‌پزشکی در این کشور رشته های محبوبی می باشند.

دانشگاه‌های تکنولوژی و مهندسی هم دانشگاه های با اهمیتی هستند و شما قادر می باشید تا از این دانشگاه ها مهاجرت نمایید. این دانشگاه بین المللی می باشد و با گرفتن یک نامه تاییدیه از طرف دانشگاه قادر می باشید جهت مهاجرت و اقامت خود اقدام کنید.

اسناد و مدرک های لازم

جهت گرفتن ویزای این کشور می بایست مدارک هویتی مورد نیاز را داشته باشید. شما می بایست تا اصل گذرنامه و کپی مدارک هویتی خود را ارائه دهید. همچنین عکس رنگی و ترجمه مدارک هم در این خصوص نیاز می باشد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه