شهرهای دارای تور تورسیتی جزیره قشم

شهرهای دارای تور تورسیتی جزیره قشم

همانگونه که می دانید جزیره قشم از جمله زیباترین و بزرگترین جزیره های جنوب کشور به شمار می رود که امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی در آن جا وجود دارد و بنابراین هر ساله توریست های بسیاری را به خود جذب می کند. علاوه بر تهران، شهرهای دیگری دارای تور قشم می باشند. شما از هر شهری می توانید به این جزیره بروید ولی اگر سفر با تور را می خواهید می بایست از شهرهایی که معرفی می کنیم این کار را انجام دهید.

شهرهای دارای تور قشم

هم اکنون فقط در سه شهر تهران، اصفهان و مشهد تور هوایی قشم وجود دارد. در ادامه برنامه پروازی آن ها را بیان خواهیم کرد:

  • تور جزیره قشم از شهر تهران: پر رفت و آمد ترین مسیر تور تهران به قشم می باشد. شما در کلیه روزها با پرواز ایرلاین‌های چابهار، پارس، آتا، معراج، ایران‌ایر، قشم ایر و زاگرس قادر می باشید تا از تهران به سمت قشم پرواز کنید.
  • تور جزیره قشم از شهر مشهد: از شهر مشهد در روزهای چهارشنبه و شنبه با پرواز ایرلاین‌ آتا قادر می باشید تا از مشهد به سمت جزیره قشم پرواز کنید.
  • تور جزیره قشم از شهر اصفهان: شما می توانید در روزهای چهارشنبه و یکشنبه با پرواز ایرلاین قشم ایر از اصفهان به سمت جزیره قشم پرواز کنید. به خاطر درخواست بسیار تور قشم از اصفهان، تورهای گوناگون نظیر تور اصفهان قشم زمینی و هوایی با قیمت‌های مناسب و چارتری و لحظه‌آخری به وسیله نامی گشت ارائه می‌شود.

اگر می خواهید از هر شهر دیگری در ایران با تور به جزیره قشم بروید، می بایست تا به یکی از سه شهر گفته شده بروید و بعد از آن جا با پرواز مستقیم خود را به جزیره قشم برسانید.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه