همه چیز درباره پرواز کلاس پریمیوم اکونومی و فواید آن

همه چیز درباره پرواز کلاس پریمیوم اکونومی و فواید آن

همانگونه که می دانید پروازها به چند گروه از نظر کلاس پرواز تقسیم می شوند. از میان کلاس های پرواز می توان به کلاس های پروازی پریمیوم اکونومی، بیزنس کلاس و فرست کلاس اشاره کرد. اصولا کلاس بیزنس به دلیل هزینه های بسیار خود برای همه قابل رزرو نمی باشد. در میان کلاس های پرواز، کلاس اکونومی هزینه پایین تری داشته و مقرون به صرفه می باشد. کلاس پریمیوم اکونومی قابلیت های رفاهی و فواید بیشتری را در مقایسه با کلاس اکونومی دارد که در ادامه بیان خواهیم کرد.

درباره کلاس پریمیوم اکونومی

مکان جلوی پا در این کلاس پروازی بیشتر و صندلی ها بزرگ تر می باشند. این کلاس بسیار برای سفرهای خارجی مخصوصا سفرهای دور مناسب می باشد. در مقابل کلاس اکونومی به علت مکان نشستن کوچک تر در سفرهای دور شما را اذیت خواهد کرد.

دیگر ویژگی های کلاس پریمیوم اکونومی صفحه نمایش بزرگ تر، خدمات غذایی گوناگون و امکان تنظیم بهتر پشتی صندلی در مقایسه با کلاس اکونومی می باشد.

ویزگی های کلاس پریمیوم اکونومی

باید بدانید که در پرواز های هواپیمایی اتریشی، صندلی های کلاس پریمیوم اکونومی دارای عرض ۴۸.۳ سانتی متر بوده و خیلی راحت می باشند. چنانچه تصمیم دارید به کانادا و آمریکا سفر کنید حتما پریمیوم اکونومی را برگزینید. چنانچه قصد دارید تا در زمان پرواز کارهای عقب افتاده خود را انجام دهید و احتیاج دارید از لپ تاپ استفاد نمایید، می توانید جای نشستن خود را به مکان کار تبدیل نمایید و نگران تمام شدن شارژ لپ تاپ خود نباشید زیرا به آسانی قادر می باشید تا از پریز برق برای شارژ لپ تاپ خود استاده نمایید.

در پروازهای پریمیوم اکونومی برای سفرهای کانادا و امریکا شما قادر می باشید در عوض یک چمدان ۲۳ کیلوگرمی، ۲ چمدان ۲۳ کیلو گرمی را با خود ببرید. در زمان پرواز نیز از شما با سه تا چهار وعده غذایی همراه با ۳ انتخاب برای وعده غذایی اصلی، پذیرایی خواهد شد. به علاوه انواع نوشیدنی نظیر نوشابه ها و آب میوه های خنک و قهوه وجود دارند که قطعا از چنین شرایطی لذت خواهید برد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه