تعمیر و بازسازی پُل تاریخی هوره در شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری

تعمیر و بازسازی پُل تاریخی هوره در شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری

محمدتقی گنجعلی سرپرست فرمانداری شهرستان سامان بیان کرد که قرار است تا تعمیر و بازسازی پُل تاریخی و تمام‌سنگی هوره در این شهرستان توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری انجام شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان عنوان کرد که با وارسی میدانی و در جلسه شورای ترافیک قسمت زاینده‌‎رود شهرستان سامان کار برنامه‌ریزی و سازماندهی شروع پروژه تعمیر و بازسازی پُل تاریخی تمام‌سنگی هوره انجام شده است.

آقای گنجعلی در این باره گفت که اگر این کار شروع شود، می بایست تا پُل به مدت یک تا دو ماه بسته باشد. همچنین باید مسیر دیگری جهت تردد مردم به شهر هوره شهرستان سامان در نظر گرفته شود. ایم مسیر از جاده سوادجان و دشتی میسر خواهد بود.

ایشان همچنین اظهار کردند که در این جلسه مشخص شد که پیش از شروع کار اجرایی تعمیر و بازسازی پُل تاریخی تمام‌سنگی هوره شهرستان سامان اول باید کار تعمیر جاده منتهی به روستای سوادجان از طرف پُل هوره و به علاوه ورودی روستای دشتی به وسیله عاملان مرتبط با آن و توسط پیمانکار در اسرع وقت تمام شده و هر گونه مشکلی در این باره برطرف شود. او ادامه داد که تایم آغاز تعمیر و بازسازی پُل هوره شهرستان سامان و به علاوه بسته شدن راه این پل در زمان مقرر خود از طرف اخبار محلی به اطلاع مردم این شهر خواهد رسید.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه