نحوه خرید بلیط هواپیما برای کربلا

نحوه خرید بلیط هواپیما برای کربلا

همانگونه که می دانید شهر کربلا از جمله شهرهای موردعلاقه شیعیان محسوب می شود که به خاطر وجود امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) مقصد سفر بسیاری از ایرانیان می باشد. جهت مسافرت به کربلا شیوه های گوناگونی وجود دارد و در این سال ها معروف ترین شیوه سفر به کربلا، پیاده روی اربعین می باشد. ولی بسیاری دوست دارند تا با پرواز به کربلا بروند. در ادامه برایتان توضیح می دهیم که نحوه خرید بلیط پرواز کربلا چگونه می باشد.

نحوه خرید بلیط پرواز کربلا

چنانچه می خواهید به کربلا مسافرت کنید، باید بدانید که این شهر فرودگاه ندارد و جهت رفتن به آن جا می بایست تا بلیط نجف را بخرید و از نجف به کربلا برسید. شما می توانید با کمک ماشین یا اتوبوس به کربلا بروید.

جهت خرید بلیط نجف با قیمت مناسب، قادر می باشید تا با کمک سایت های گوناگون این کار را انجام دهید. در این وبسایت ها باید بلیط خود را از مبدا مشهد، شیراز، تبریز، اهواز، کرمانشاه، کرمان، آبادان، ساری و تهران به مقصد نجف و به شکل دو طرفه سرچ کنید. جهت نمونه چنانچه می خواهید سفر از مشهد به سمت نجف داشته باشید، می بایست در بخش مبدا، مشهد و در بخش مقصد، نجف را وارد کرده و گزینه بلیط دو طرفه را کلیک نمایید. قیمت بلیط دوطرفه خیلی بهتر از یک طرفه می باشد. از سوی دیگر، ممکن است جهت بازگشت، یافتن بلیط هواپیما نجف به مشهد و خرید آن به قیمت مناسب، سخت تر باشد.

از جمله مواردی که هنگام خرید بلیط می بایست بدانید، خریداری بلیط چارتر می باشد. در حالت کلی بلیط‌ها به دو شکل سیستمی چارتری می باشند. بلیط‌های سیستمی به وسیله ایرلاین‌ها قیمت‌گذاری می‌شوند و اصولا قیمت‌های بالاتری دارند، ولی بلیط‌های چارتری به وسیله آژانس‌ها ارائه می‌شوند و اصولا قیمت ماسب تری دارند. چارتر به این معناست که آژانس، صندلی‌های یک پرواز را کرایه می‌کند، در نتیجه جهت فروش بیشترین مقدار صندلی‌ و پر شدن ظرفیت پرواز، باید بلیط های خود را ارزان تر بفروشد.

در صورت خرید بلیط هواپیما چارتر، مسافرت هوایی شما با هزینه بهتری صورت خواهد گرفت، حال اگر بلیط‌های لحظه آخری که در آخرین روزها و ساعات پرواز فروخته می شوند، بخرید، سفر شما باز هم ارزان تر خواهد شد.

امتیاز این مقاله

ارسال دیدگاه